Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

Στους Γερμανούς «φίλους...» συγκάτοικους στην ΕΕ...


Τώρα που οι Γερμανοί υβρίζουν την Ελλάδα και μανιωδώς αρνούνται την όποια βοήθεια προς τη χώρα μας καλό είναι να τους υπενθυμίσουμε λίγο τα γραπτά του Σενέκα για να απελευθερωθούν ελπίζουμε από την άμετρη βαρβαρότητα που συνήθως τους χαρακτηρίζει «…μήπως θα πρέπει να απορώ επειδή οι κίνδυνοι που ήταν πάντα γύρω μου, ήρθε η στιγμή να με αγγίξουν; Όσα σε έναν γίνονται σε όλους μπορεί να γίνουν.
Πόσες φορές δεν ακούστηκε δίπλα μου ο πάταγος της οικοδομής που κατέρρεε!
Πόσες φορές δεν πέρασαν από το κατώφλι μου ο δαυλός και
...

τα μικρά κεριά που τα ακολουθούσαν πρόωρες κηδείες!
Πόσες φορές δεν άκουσα θρήνους για το νεκρό στη γειτονιά μου και πάντα γνώριζα καλά πόσο ταραχώδης είναι η συγκατοίκηση που μου όρισε η φύση…
Είσαι πλούσιος, είσαι όμως πλουσιότερος από τον Πομπήιο;»

Διονύσης Στ.
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε ολόκληρο το δημοσίευμα »

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου